ייעוץ וליווי בבחירת מערכת CRM

מאגר הלקוחות של הארגון הוא הנכס הכי חשוב. על מנת לנהל אותו באופן אפקטיבי, פותחה התפיסה הארגונית של ניהול קשרי לקוחות, בה שמים את הלקוח במרכז ומנהלים אותו במבט 360 מעלות. מערכת CRM אשר הוטמעה בהצלחה, מאפשרת לארגון למקסם את הפוטנציאל העסקי הטמון בכל לקוח. החל מניהול הזדמנויות מכירה ולידים וכלה בשירות לקוחות ובמכירה חוזרת. ניתן למצוא בשוק מגוון מערכות CRM אשר מתאימות לכל תקציב ולכן, מעטים הארגונים אשר בוחרים לבנות לבד מערכת CRM. במהלך הטמעת המערכת, לעיתים יידרש הארגון לבצע שינויים בתהליכי העבודה אשר משקפים את ה-Now How של כל מערכת לניהול יעיל של הלקוחות והתהליכים השונים.לבחירת מערכת CRM מתאימה ישנה חשיבות רבה, היות וארגונים רבים בוחרים לנהל במערכת גם תהליכים תפעוליים רבים. לכן, חשוב שמערכת ה-CRM תהיה מותאמת לגדילה בפעילות הארגון ותתמוך בהתממשקות לתהליכים ומערכות נוספות, הן בתוך הארגון והן מחוצה לו. אנו נסייע לכם באפיון צרכי הארגון הייחודיים והתאמת מערכת CRM תוך בחירת תשתית מתאימה.